فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز کلبـــه عشق من
کلبـــه عشق من
به کلبه ی عشق من خوش اومدین


محبت را زمانی اموختم که.......

 محبت را زمانی اموختم که دختر بچه ای دردفتر نقاشی خودخورشید راسیاه کشید تا پدر کارگرش زیر افتاب نسوزد.................                                                                                            محبت را زمانی اموختم که پسر بچه ای میخواست با ابنباتش تمام اب های شور دریا را شیرین کند.....................                                                                                                            به اندازه ی تمام این محبت ها دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

sam-kolbehasheghi.loxblog.com
ساعت23:26---16 اسفند 1392
وبلاگ بسیار عالی داری ایشالا که به عشقت برسیبه وبلاگ منم سربزن www.kolbehasheghi.loxblog.comمن بخاطر عشقم از عشقم گذشتم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






جمعه 16 اسفند 1392برچسب:,

|
 


********************************* امیدوارم لحظات خوبی رو تو کلبه ی من داشته باشین راستی نظر یادتون نره ها *********************************

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

aysan

 

خرداد 1393
فروردين 1393
اسفند 1392

 

اگه عشقت
عشق تو
دوست داشتن
خاطرم نیس
کنارم که هستی
شب که میرسد
تمام شهرتویی
من.............
میدانی بهترین روز زندگیم کی میتواند باشد
توصیه ی خوب
آرامش یعنی ...
مادرم روزت مبارک
کابوس نبودی
اینو دارم واسه تو مینویسم
قلب من
اگر یک روز از زندگی من باقی مانده باشد..........
من بودم و
دلتنگ
خدایااااااااااا

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبـــه عشق من و آدرس aysan-a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ الی جون
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

 

فرشته چت
ارسال دستگاه از چین به ایران
حمل از دبی
قلاده اتوماتیک ضد پارس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 1883
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

ほのかなハートブログパーツ

[PR] 無料でタイピング練習☆

*** قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->